Värmen återvänder och det gör vi också. Vi har längtat efter att få slå upp dörrarna igen och fylla lokalen med skratt, dofter och minnesvärda måltider. Den nya säsongen innebär en helt ny meny, fylld av säsongens bästa råvaror och nya smakkombinationer som vi är otroligt stolta över att få presentera för er.

Boka ditt bord redan idag och låt oss göra kvällen till något alldeles extra. Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka!